Гарантії, Обмін та Повернення товару

Гарантії
Гарантії

Гарантія надається на всю продукцію від заводу виробника

Гарантійним талоном є Ваш товарний чек, який фіксує покупку товару в нашому магазині.

У разі настання гарантійного зобов'язання

Клієнт пише заяву в довільній формі, де викладається проблема, яка виникла. Після чого, на об'єкт виїжджає представник компанії або ж менеджер по рекламації, і встановлює причину ситуації, що виникла. Якщо ж встановлена ​​наша вина, то ми зобов'язуємося повернути Ваші гроші або ж обміняти товар. У випадку встановлення Вашої провини (затопили сусіди, не дотримання технології укладання, укладання підлогового покриття на НЕ підсохлу основу (стяжку), укладання в приміщенні, на яке не розраховане підлогове покриття та інше) гарантійні зобов'язання не поширюються.

Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки (дата відзначена в товарному чеку). Грошові кошти повертаються протягом 7 робочих днів при наявності товарного чека.

Товар, який придбано під замовлення, обміну та поверненню не підлягає.

Правила обміну та повернення товару

Повернення товару належної якості зі складських запасів:

Ви завжди можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту відвантаження за умови, що продукція зберегла товарний вигляд (цілісність упаковки, відсутність відколів і механічних пошкоджень).

У разі відмови від замовлення при виконаній доставці (продукція відповідає вашому вибору), клієнт оплачує витрати з доставки. Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта.

Повернення товару належної якості який виготовлений або привезений під замовлення:

Продукція, що виготовляється за індивідуальним замовленням Покупця відповідно до індивідуального дизайн-проекту або доставляється за індивідуальним замовленням Покупця, унікального асортименту та в обмеженій кількості і не може бути передана іншим особам, або може бути продана з істотними фінансовими втратами для Продавця, обміну та поверненню не підлягає.

Повернення акційних товарів належної якості:

Акційні товари не підлягають поверненню та обміну.

Процес повернення товарів належної якості:

Для оформлення повернення потрібно:

1. Повідомити на гарячу лінію (066) 208 61 11 про намір зробити повернення товару, отримати зручним способом бланк повернення товару та заповнити його;

2. Відправити менеджеру фото/скан розрахункового документа для підтвердження, що покупка була оформлена в мережі магазинів “Практик”;

3. Покупець забезпечує доставку товару та заповненого бланку повернення на склад зручним для себе засобом: с. Микитинці, Івано-Франківська область, вул. Юності, 41а;

4. Оплату доставки до складу сплачує покупець;

5. Термін повернення коштів покупцеві після отримання товару на складі - не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення у разі того, що товар підпадає під умови повернення;

6. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата — готівкою, платіжною карткою або безготівковим переказом за вказаними у заяві реквізитами.

Повернення товарів неналежної якості:

- Якщо товар при отриманні поштовою службою чи кур'єром виявився неналежної якості, з пошкодженням упаковки, самого товару чи невірна кількість - ви можете відмовитися від отримання, склавши акт відмови;

- Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата — готівкою, платіжною карткою або безготівковим переказом за вказаними у заяві реквізитами;

- Термін повернення коштів покупцеві після отримання товару на складі - не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Не підлягає обміну або поверненню товар, що:

- Виготовлений або привезений під замовлення (про це записано в п. 13 Договору-Замовлення, що ми укладаємо з покупцем на замовний товар);

- Акційний товар;

- Не має заводської упаковки або містить сліди використання;

- Також до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) включено пиломатеріали, погонажні вироби (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником). Тобто врізані (встановлені) дверні блоки належної якості не підлягають поверненню та обміну за будь-яких умов.

Претензії Покупця можуть бути заявлені у місці отримання Товару щодо:

картинка
картинка
Гарантії

Випадок визнається гарантійним (за умови правильної експлуатації і дотриманні техніки установки) при виникненні:

  • Зміни геометрії
  • Руйнування конструкції
  • Відшарування і тріщин в покритті шириною більше 1мм
Гарантії

Випадок не визнається гарантійним (і тягне за собою зупинку гарантії):

  • якщо пошкодження носить механічний характер, або виникло внаслідок механічних впливів з боку Покупця або його довірених осіб після підписання Акту прийому-передачі та/або Видаткової накладної
  • якщо пошкодження виникло внаслідок порушення черговості технологічного процесу проведення внутрішніх оздоблювальних робіт (обклеювання шпалер, штукатурка стін, укладання плитки і т.д.). Рекламації по продукції, що встановлена в таких приміщеннях, розгляду не підлягають, і покупець самостійно несе відповідальність за збереження зовнішніх і експлуатаційних властивостей купленого товару
  • якщо пошкодження виникло внаслідок внесення конструктивних змін або самовільної модифікації
  • якщо пошкодження виникло внаслідок неправильного зберігання, неправильної експлуатації, порушення технології установки і монтажу
Гарантії

Покупець згоден з тим, що колір і фактура натуральної деревини є її природними властивостями, у зв'язку з чим продукція не може бути повністю ідентична за кольором та текстурою, як в рамках однієї партії, так і зразку. Відхилення по сортності, кольору, незначні механічні пошкодження в межах 5% від кількості придбаної продукції є допустимими та використовуються на підрізку під час улаштування покриття для підлоги.